נשמח לעזור
צרו קשר

RU

AR

EN

HE

תפקידי שירות בינלאומיים

אזור 9

יו”ר

אחראי לניהול הועידה השנתית של איזור 9 , משלוח הודעה לכל גופי השירות באיזור, הכנה של סדר יום וניהול הועידה , ניהול ישיבות ההנהלה של האיזור, נציג בועידת השירות העולמית ובועדת יושבי ראש האיזורים של או-איי. יוכל להיבחר כיו”ר,  אם שימש כנציג לועידה לפחות שנה אחת לפני היבחרו. אם נוכח בועידה, אם הוא מתגורר בתחומי איזור 9 ,  הימנעות רצופה של שנה ושנתיים של שירות מעבר לקבוצה.

סגן יו”ר

אחראי לתמוך ביו”ר וביתר חברי ההנהלה ולמלא את מקום היו”ר בהיעדרו. יוכל להיבחר כסגן יו”ר,  אם שימש כנציג לועידה לפחות שנה אחת לפני היבחרו. אם נוכח בועידה, אם הוא מתגורר בתחומי איזור 9 ,  הימנעות רצופה של שנה ושנתיים של שירות מעבר לקבוצה.

מזכיר/ה

אחראית לרישום פרוטוקול הועיטדה, כל ההחלטות המתקבלות בה והפצתם לכל משתתפי הועידה. רישום פרוטוקולים של ישיבות ההנהלה והפצתם לחברי ההנהלה.

יוכל להיבחר אם נוכח בועידה, אם הוא מתגורר בתחומי איזור 9 ,  הימנעות רצופה של שנה ושנתיים של שירות מעבר לקבוצה.

גזבר

אחראי על כל הנושאים הכספיים של אזור 9, על הקשר עם רואי החשבון של אזור 9 להכנת הדוחות השנתיים, לקשר עם הבנקאי של איזור 9 ולהפצת הדוחות הכספיים לחברי הועידה. יוכל להיבחר אם נוכח בועידה, אם הוא מתגורר בתחומי איזור 9 ,  הימנעות רצופה של שנה ושנתיים של שירות מעבר לקבוצה.

אחראי תקשורת

אחראי לסייע לחברי הנהלה אחרים ולביצוע מטלות שיוטלו עליו על ידי חברי ההנהנלה. לשלוח את המידעון החודשי של איזור 9, הודעות על אירועים באיזור 9 וכיוצא באלה.

יוכל להיבחר אם נוכח בועידה, אם הוא מתגורר בתחומי איזור 9 ,  הימנעות רצופה של שנה ושנתיים של שירות מעבר לקבוצה.

 

או איי עולם

נאמן אזור 9

חבר בחבר הנאמנים של או- איי עולם, האחראית לניהול כל הנושאים הכספיים והמנהליים של הארגון העולמי וכן כל הקשור לנושאים של החברותא של או איי.

משמש מקשר בין חבר הנאמנים לאזור 9 , מייצג את אזור 9 בחבר הנאמנים ואת חבר הנאמנים באזור 9.  משתתף בישיבות חבר הנאמנים , בוועדות ובישיבות חבר המנהלים והועידה של אזור 9.

קריטריונים: 7 שנות חברות באו-איי, 5 שנות שירות מעבר לקבוצה. שימש לפחות פעמיים כנציג בוועידת השירות העולמית, 5 שנים של הימנעות רצופה, שמירה על משקל גוף בריא ובהחלמה כתוצאה מעבודת הצעדים ושמירת המסורות.

מועמד לבחירה על ידי אזור 9 אך נבחר על ידי הועידה העולמית לתקופה של 3 שנים, יכול לכהן לא יותר מ-8 שנים ברציפות וחייב להתגורר בתחומי אזור 9 .

נאמן כללי

חבר בחבר בנאמנים אך אינו קשור לאזור כלשהו. תפקידיו קשורים יותר לניהול השוטף הכספי והארגוני של הארגון. משתתף בישיבות חבר הנאמנים ובוועדות אליהן הוא מתמנה.

קריטריונים: 7 שנות חברות באו-איי, 5 שנות שירות מעבר לקבוצה. שימש לפחות פעמיים כנציג בוועידת השירות העולמית, 5 שנים של הימנעות רצופה, שמירה על משקל גוף בריא ובהחלמה כתוצאה מעבודת הצעדים ושמירת המסורות. נבחר על ידי הועידה העולמית לתקופה של 3 שנים, יכול לכהן לא יותר מ-8 שנים ברציפות.

אהבת את המאמר?

שתפו בפייסבוק

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

כל המאמרים

רק להיום

רק להיום לא אירתע, במיוחד לא אפחד להנות ממה שיפה ואאמין שכפי שאביט אני על העולם, העולם יראה לי.

הכלים של או איי

הכלים של או-איי

ישנם תשעה כלים המסייעים לנו בעבודת תוכנית שנים עשר הצעדים לקראת החלמה מאכילה כפייתית.

הכלים של או איי

תוכנית פעולה

תוכנית פעולה היא תהליך של זיהוי ויישום פעולות התומכות בהימנעות ובהחלמה הפיזית, הנפשית והרוחנית.

הכלים של או איי

תוכנית אכילה

תוכנית אכילה מסייעת לנו להימנע מאכילה כפייתית ולטפל בהיבטים הגופניים של מחלתנו. באואיי כל חבר בוחר את תוכנית האכילה המתאימה לו.

דילוג לתוכן