נשמח לעזור
צרו קשר

RU

AR

EN

HE

הקשבה לקול הפנימי

 לא פעם, בפגישות אנו שומעים את המשפטלהקשיב לקול הפנימי שלנו“, לקול זה  יש שמות  נוספים כמו : “אינטואיציה” או  “האני הפנימי“. 

 אם אנו מקשיבים, אנו שומעים רמזים מהקול הפנימי. לעיתים הם מעודדים אותנו לעשות איזה מעשה קטן של חסד ואהבה. לפעמים הם דוחפים אותנו לעשות משהו קשה, כדי לתקן עוול או כדי להתנצל על טעות. 

 חיבור זה נעשה מדי יום בעשותנו את צעד אחד עשרה ” ניסינו בדרך של תפילה ומדיטציה לשפר את הקשר ההכרתי עם אלוהיםכפי שאנו מבינים אותו, כשאנו מתפללים רק לדעת את רצונו מאתנו ומבקשים את הכוח לבצע זאת”,  אנו מתפללים לנכונות להישמע לרמזים של הקול הפנימי שלנו להתחבר אל ה”אני הפנימי” שלנו  ולמצוא תשובות לאתגרי החיים הנצבים יום יום בחיינו 

 לפעמים אנו בוחרים להקשיב ולפעול על פי הקול החרישי הזה המכוון את חיינו ומשפר את חיינו.  ולפעמים אנו בוחרים להתעלם ממנו מתוך הפגמים של נוחות, פחד ואגו. 

 הרמזים הללו מיועדים לצמיחה שלנו, דרך עבודה יומית רציפה של  12 הצעדים, הכוח העליון שלנו מוביל אותנו לעשות דברים רבים שהיינו מעדיפים להתחמק מלעשות, אך הם מבטיחים את ההחלמה שלנו יום ביומו . 

 

אהבת את המאמר?

שתפו בפייסבוק

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

כל המאמרים

רק להיום

רק להיום לא אירתע, במיוחד לא אפחד להנות ממה שיפה ואאמין שכפי שאביט אני על העולם, העולם יראה לי.

הכלים של או איי

הכלים של או-איי

ישנם תשעה כלים המסייעים לנו בעבודת תוכנית שנים עשר הצעדים לקראת החלמה מאכילה כפייתית.

הכלים של או איי

תוכנית פעולה

תוכנית פעולה היא תהליך של זיהוי ויישום פעולות התומכות בהימנעות ובהחלמה הפיזית, הנפשית והרוחנית.

הכלים של או איי

תוכנית אכילה

תוכנית אכילה מסייעת לנו להימנע מאכילה כפייתית ולטפל בהיבטים הגופניים של מחלתנו. באואיי כל חבר בוחר את תוכנית האכילה המתאימה לו.

דילוג לתוכן